Nomadesk – Uw data bewaren in de cloud

Logo NomadeskNomadesk - bewaar uw data in de cloud

  • Nomadesk is de ideale manier om bestanden te bewaren in de cloud. Uw bestanden zijn veilig bewaard in de Nomadesk Cloud, maar kunnen lokaal gesynchroniseerd worden op al uw apparaten, zodat u probleemloos kan werken in de bekende Windows Verkenner omgeving.

    Vergeet een VPN verbinding – Nomadesk synchroniseert uw bestanden op uw desktop PC, laptop, tablet, GSM, … U heeft steeds alles ter beschikking, ook zonder een internetverbinding.

    Per ongeluk een bestand verwijderd? Nomadesk houdt 30 dagen backups bij, inclusief vorige versies van bestanden – u kan dus op 2 oren slapen.

    Nomadesk wordt vaak gebruikt in combinatie met een Office365 abonnement, in welk geval Nomadesk dan instaat voor bestandsopslag. Zo heeft u geen nood meer aan een eigen server. Een ideale totaaloplossing!Nomadesk - bewaar uw data in de cloud

  • Voordelen van Nomadesk

Wat betaalt u?

Een éénmalige setup- en installatiekost van €15 (incl BTW).

Nomadesk – per gebruiker per maand: €12,50 (incl BTW).

Wenst u meer informatie over het bewaren van uw data in de cloud, contacteer ons via het contactformulier op deze website, mail ons op cloudhighway@inpa-computers.be of kom langs in de winkel.

Wij geven u graag een woordje uitleg!